Reality / nemovitosti p3d.czReklamní spužby p3d.cz

Do konce roku 2017 by měl u nás vstoupit v platnost Realitní zákon. Regulace realitního trhu se neobáváme, protože po celou dobu své působnosti zajišťujeme služby z velké části tak, jak je nyní navrženo. Více informací...

Našim klientům prodávajícím nemovitost, zařídíme virtuální prohlídku jejich nemovitosti. Zájemci o koupi jejich nemovitosti si mohou pohodlně vše prohlédnout ve svém počítači. Virtuální prohlídky jsou velice účinným a moderním nástrojem prodeje nemovitostí.

Najděte si svou nemovitost

vyberte si >>

Nenašli jste požadovanou nemovitost? Zkuste upravit výběr nemovitosti nebo se podívejte na seznam všech nabízených nemovitostí.

Prodej: Garsonky | Byty 1+1, 2+KK | Byty 2+1 | Byty 3+1, 3+KK | Byty 4+1 | Byty 5+1 | Byty větší než 5+1 | Rodinné domy | Chaty a rekreační budovy | Pozemky | Garáže | Komerční objekty

Pronájem: Garsonky | Byty 1+1, 2+KK | Byty 2+1 | Byty 3+1, 3+KK | Byty 4+1 | Byty 5+1 | Byty větší než 5+1 | Rodinné domy | Chaty a rekreační budovy | Pozemky | Garáže | Komerční objekty

CO VŠE MŮŽE ZÁSADNĚ OVLIVNIT TRŽNÍ CENU NEMOVITOSTI ?

Podle našeho názoru to je žebříček faktorů, které ovlivňují tržní cenu nemovitosti. Pokud je seřadíme podle jejich důležitosti, může žebříček vypadat asi takto:

a) lokalita- jednoznačně nejvíce ovlivní tržní cenu. Dvě naprosto stejné nemovitosti umístěné třeba jen několik set metrů od sebe nebo ve dvou vedlejších obcích, mohou mít pro potenciálního kupujícího naprosto jinou hodnotu. Umístění nemovitosti a okolní prostředí se ukazuje jako nejvíce rozhodující faktor při stanovení tržní ceny.

b) vzhled a první dojem- je nejdůležitější moment při první prohlídce nabízené nemovitosti. Pokud se potenciálnímu kupujícímu nemovitost zalíbí na první pohled, je daleko vyšší předpoklad, že si nemovitost koupí.

c) stav nemovitosti – technický stav nemovitosti vždy zajímá kupujícího. Přivedení vody, plynu, elektřiny, řešení odpadu, možnost parkování nebo příjezd k nemovitosti, mají vždy vliv na cenu nemovitosti i ochotu kupujícího zabývat se po zaplacení kupní ceny případnými opravami nebo rekonstrukcí.

d) okolní prostor zahrnutý v nabídce- zahrada, garáž, dílna nebo i sklep, ale i místo pro odpočinek, mohou mít pro kupujícího významný vliv při rozhodování o tom, zda nemovitost bude vyhovovat jeho zájmu o koupi nebo ne.

f) způsob prezentace nabídky- je rozdíl, jestliže pracovník realitní kanceláře provede prohlídku nemovitosti na místě společně se zájemcem o koupi nemovitosti a celou nemovitost mu ukáže a zodpoví všechny dotazy, a nebo tím, když je potenciální zájemce odeslán s adresou nemovitosti na papírku s doporučením, aby si sám vyhledal a kontaktoval prodávajícího a sám si zajistil prohlídku dané nemovitosti u prodávajícího.

g) citová vazba- možná toto není ten správný výraz, ale ojediněle se stává, že potenciální zájemce může mít jakoukoliv citovou vazbu k dané lokalitě nebo přímo k dané nemovitosti. Chce koupit právě tuto nemovitost a žádnou jinou, a to, za jakoukoliv cenu.

h) dosažitelnost úvěru- koupě nemovitostí je zpravidla financována prostřednictvím hypotéky čí jiných typů úvěrů a možnost jejich získání a výše splátek významně rozhoduje o tom, zda si zájemce nemovitost koupí či ne.

i) vlastnictví nemovitosti- pokud je nemovitost ve vlastnictví (dříve v osobním vlastnictví), lze na ni získat některý z úvěrů a kupující si ji může relativně snadno koupit. Na druhou stranu, například v případě družstevního bytu, je získání úvěru dnes podstatně snadnější . Rozdíl mezi cenou bytu ve vlastnictví a bytu v družstevním vlastnictví je zřejmý.

i) tržní cena- stejně tak, jako prodávající musí být přesvědčen, že za nemovitost dostane odpovídající částku, musí i kupující mít přesvědčení, že cena, kterou za nemovitost uhradí po zohlednění všech výše uvedených faktorů, odpovídá její hodnotě. Je vždy užitečné konzultovat otázku ceny nemovitosti s pracovníkem realitní kanceláře, který zná dané prostředí, včetně poptávky i nabídky a dokáže o ní poskytnout naprosto nestranné informace, a to i v případě, že se názor na výši ceny nemovitosti může i výrazně lišit od představy klienta.

reality p3d s.r.o.
Renáta Petříková, jednatelka
Tel: +420 603 158 961, e-mail: reality(zavináč)p3d.czLogo Reality P3D
Škroupovo náměstí 157, Česká Lípa
IČO 287 34 203

2009 grafika a web
www.esluzby.net

Realitní kancelář reality p3d s.r.o. je členem
DRUŽSTVA REALITNÍCH KANCELÁŘÍ ČR.člen DRUŽSTVA REALITNÍCH KANCELÁŘÍ ČR

Gaudens - cetrifikovaný makléř